یکی از سخت ترین کار ها برای دارندگان خودرو های سواری بی ام و پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی است. اگر به دنبال لیست تعمیرگاه های مجاز و معتبر بی ام و در تهران هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

تعمیرات تخصصی بی ام و

یکی از فاکتور های مهم تعمیرگاه ها داشتن تخصص است. بسیاری بر این باورند نداشتن تخصص کافی در تعمیرات باعث می شود علاوه بر قطعه مورد نظر دیگر اجزای ماشین نیز به مشکل بخورند و خسارت هنگفتی به صاحب خودرو وارد می شود. علاوه بر داشتن تخصص در کار در اختیار داشتن لوازم و تجهیزات حرفه ایی و مخصوص، ضروری است. بسیاری از تعمیرگاه به واسطه سابقه قدیمی خود در تعمیرات نام خودشان را بر سر زبان ها انداخته اند و زمانی که مشتری با خودرو مشکل دار خود به آن مراکز مراجعه می کند آن ها عیب های خودرو را بررسی کرده و قیمت های عجیب برای تعمیرات آن ها می دهند و مشتری چاره ایی جز پرداخت آن ندارد.

بیشتر بخوانید : بهترین تعمیرگاه های بی ام و - BMW در تهران

برای مشاهده لیست تعمیرگاه های مجاز بی ام و به لینک های زیر مراجعه کنید

لیست تعمیرگاه های بی ام و در تهران :

تعمیرگاه بی ام و

لوازم یدکی و قطعات بی ام و

در وضعیت فعلی بازار قطعات خودرو داستان نیز به همین صورت است. قطعات و لوازم جانبی اصلی بی ام و یا بسیار گران است و یا در شرایطی اصلا موجود نیست و مشتری چاره ایی جز سفارش آن از کشور های خارجی (مخصوصا کشور های حوزه خلیج فارس) ندارد. در این شرایط تولید کننده های سودجو اقدام به تولید قطعات و لوازم جانبی تقلبی کرده و آن ها در بازار عرضه می کنند و مشتریان بدون اطلاع اقدام به خرید آن ها و نصب در خودرو های خود می کنند. در خرید این محصولات مشتریان باید دقت کافی را داشته باشند و قطعات را از مراکز معتبر و مورد اعتماد خرید کنند.

دنده معکوس