این بلاگ منتشر کننده برخی اخبار و نقد و بررسی های خودرو از وب سایت دنده معکوس در زمینه خودرو و ماشین است.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

لیست نمایندگی ها بی ام و در تهران

از نظر بسیاری از رانندگان بهترین محل برای انجام سرویس های دوره ایی خودرو یا خرید و فروش خودرو نمایندگی است. در این مطلب قصد داریم لیستی از نمایندگی های برند بی ام و آلمان در شهر ها تهران، مشهد، شیراز، تبریز و ... را به شما معرفی کنیم.

نمایندگی بی ام و در لواسان

 با توجه به نیاز مردم محترم مناطق یک، سه و ساکنین محترم لواسان شرکت پرشیا خودرو یکی از مدرن ترین و مجهزترین نمایندگی های خود را در شهر لواسان تاسیس کرد. این نمایندگی دارای بخش های مختلفی است که از مهم ترین آن ها می توان به شوروم خودرو و مرکز فروش لوازم جانبی اشاره کرد. یکی از ویژگی های این نمایندگی طراحی منحصر به فرد آن است بدین صورت که به شما این امکان را می دهد تا وقتی وارد فضای آن شدید روح بی ام و - BMW را لمس کنید و همچنین با تاریخچه آن نیز آشنا شوید.

ساعت کاری این مرکز در روز های کاری هفته از ساعت 9 صبح الی 8 شب و جمعه ها 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر است.

برای مشاهده لیست کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید

نمایندگی بی ام و

نمایندگی بی ام و در تهران


ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۸ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
تحریریه دنده معکوس

لیست بهترین تعمیرگاه های مرسدس بنز در تهران

در این مطلب قصد داریم لیستی ار بهترین  و معتبرترین تعمیرگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش مرسدس بنز را معرفی کنیم.

برای دارندگان ماشین یکی از مهم ترین کار ها پیدا کردن تعمیرکار و یا تعمیرگاه مورد اطمینان با کادری مجرب و حرفه ایی است.

 در بسیاری از مواقع عدم اطلاع درست از خودرو و عیب یابی اشتباه ضرر های جبران ناپذیری را به خودرو وارد می کند. مرسدس بنز یکی از قدیمی ترین برند های خودرو سازی در جهان است. تعمیرکاران مرسدس بنز در ایران اغلب در کشور های همسایه همانند امارت متحده یا ترکیه توسط متخصصان مرسدس بنز آموزش می بینند و به ایران باز می گردند.


تعمیرگاه بنز


علاوه بر تعمیرگاه، پیدا کردن قطعات اصلی و مورد تایید کارخانه نیز امری دشوار و سخت است. بسیاری از تعمیرگاه ها برای مقداری سود بیشتر با ارایه قطعات بی کیفیت به مشتریان خود خسارات جبران ناپذیری به خودرو های آن ها وارد می کنند.


 در زیر لیستی از بهترین تعمیرگاه های مرسدس بنز تهران آورده شده است. برای وارد شدن به صفحه آن ها از لینک های زیر استفاده کنید.


تعمیرگاه مرسدس بنز



دنده معکوس

۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۷ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
تحریریه دنده معکوس